Konstruktív

Miért sikeres Rubint Réka? 10 dolog, amit el lehetne tanulni tőle

Miért sikeres Rubint Réka? 10 dolog, amit el lehetne tanulni tőle

By Zsu2017 2017. 11. 03.

miert_sikeres_rubint_reka.jpg

A mosolya miatt vásároltam meg az első dvd-met tőle 2008-ban, amit már aznap ki is próbáltam. Másnap irdatlan izomlázam volt, emlékszem. Aztán szépen belejöttem. Nagyokat nevettem Réka szövegén, és a „húha”-kon. A férjem is megtanulta őket, és együtt viccelődtünk. Egy idő után előre mondta nekem, mi következik. Réka az évek során a hétköznapjaink része lett. 2011-ben kiköltöztünk Hollandiába, ekkor kezdett felfutni a Facebook láz. Nem kerestem ugyan, de belebotlottam az oldalába, és persze azóta is követem. Annyira szerettem volna menni én is az igazi edzéseire, hogy a torna mellett a rajzolásban éltem ki magam. Számtalan rajzot készítettem Rékáról miközben edzést tartott.

Azóta is ámulok és bámulok, hogy mire képes ez a velem egyidős csaj:

1. Gondoskodik a rajongóiról

Réka kommunikációja szeretetteljes, ugyanakkor magabiztosságot sugároz. Mindig igyekszik mindenben a jót látni, és segíteni, amikor szükség van rá. Elfogadja az emberi különbségeket, és megérti mások problémáit.

2. Soha nem áll le

Annyi mindent csinál egyszerre, hogy nem is értem, hogy bírja. Rengeteg szerepben kell helyt állnia, mégis mindig toppon van.

miert_sikeres_rubint_reka1.jpg3. Felvállalja a hibáit

Számos interjúban beszámol róla, hogy hogyan éli meg a kudarcot, csakúgy mint a sikert. Sosem állította, hogy tökéletes lenne, viszont mindig törekszik arra, hogy a maximálisat nyújtsa az élet minden területén, és ez számít.

4 Tiszteli a kollégáit

Imádom, ahogy Réka beszámol az irodai eseményekről, a csapatmunkáról. Folyton törik a fejüket valamin, ami új, kreatív és nem csak a rajongókét, de az ő munkás hétköznapjaikat is feldobja. Évekig az volt a vágyam, hogy én is ebbe a csapatba tartozzak, mert olyan jó a hangulat, hogy élvezet lehet minden perc egy ilyen irodában még akkor is, amikor hajtás van. Márpedig úgy gondolom, hogy kb. mindig hajtás van Réka körül. 

5. Hálás azért, amije van

Példaértékű, hogy Réka óriási sikere ellenére nem felejtette el, hogy honnan jött. Szereti, és tiszteli a családját, a szülővárosát. Egyszer videón bemutatta az általános iskolát is, ahova járt. Tetszik, ahogy gondolkodik a jövőn, ugyanakkor nem erőlteti rá lányára, Larára a családi bizniszt. Hagyja őt kiteljesedni abban, ami számára fontos. Helyette bátyjának lányát, Rellát karolta fel, akinek ugyanolyan meghatározó küldetés a sport és az egészséges életmód, mint Rékának.

6. Mindig állja a sarat

Réka nem az a nyávogós fajta. Voltak nehéz pillanatok az ő életében is, ugyanúgy, mint bárki máséban, mégsem adta fel soha. Olvasgatom néha a kommenteket a Facebookon, és rengetegszer kap hideget-meleget. Nagyon tetszik ahogy kezeli az üzlet e részét: nem reagál azonnal, hanem tanul a kritikákból, még a legdurvábbakból is. Riportműsorokban szoktak néha feljönni ilyenek, hogy ezt, meg azt már nem csinálja, vagy máshogy csinálja, ugyanis rengetegen megszólták. Viszont nála is betelt a pohár a trollok miatt. Így aztán beújított egy asszisztenst, akinek kifejezetten az a dolga, hogy eltávolítsa a destruktív hozzászólásokat. Hogy miért? Mert olyan embernek, aki úgy sem kedveli őt, sőt sokszor bírálja a rajongóit is, semmi keresnivalója az oldalon. Megmérgezi a hangulatot, és ez egyáltalán nem motiváló senki számára sem.

7. Erőt ad

Pontosan ezzel a mentalitással erőt ad az embereknek. Engem számos nehézségen átlendített a vidámságával. Munka után, mikor hazaértem az első dolgom volt, hogy beraktam a dvd-t és tornáztam. Utána minden rendben volt. A tényleg nagyon durva időszakomban munkába indulás előtt is lenyomtam egy-egy húsz perces edzést, ezáltal jobban bírtam a stresszt.

miert_sikeres_rubint_reka3.jpg

8. Ahol tud, segít

Alapítványoknak, rászoruló gyerekeknek,
Tavaly ősszel végigkövethettük, hogyan hozta vissza az élelmiszerbolt előtt lakó hajléktalan férfit a társadalom pereméről. Bevallom én is izgultam Rékáért, de biztos voltam benne, hogy tudja mit csinál.

9. Autentikus

Réka imádja amit csinál, és ez teljesen át is jön mind az edzésein, mind pedig ahogy beszél az egészről. Csillog a szeme, élvezi a torna minden pillanatát. Ez a hév nem csak élőben, de dvd-n is magával ragadja az embert.

10. Mindig tartogat valami meglepetést

Két hete a Blogger Dayen ahelyett, hogy szépen helyet foglalt volna a gusztusos kis kanapékon, mint más normális vendég, ő megtornáztatott minket. Klasszul felpörögtünk ettől, és persze sokkal jobban tudtunk figyelni a torna utáni csevejre.

Azon szerencsések közé tartozom akik ott lehettek a 7 éves Alakreform jubileumi edzésen. Életemben először vettem részt Réka élő, hús-vér rendezvényén, mivelhogy ezelőtt külföldön éltem. Mikor itthon voltam, valahogy mindig úgy jött ki, hogy, pont nem volt semmi ilyesmi. Vagy a nyár miatt, vagy pedig a karácsony miatt. Szóval nagyon izgultam, és egészen a leghátsó sorig merészkedtem. Súlyzós edzést tervezett Réka, ezért mindenki már a gyakorlatok előtt szerzett két darab másfél kilós súlyzót magának. Rengetegen voltunk, így amikor kezdtük volna a tornát, Réka kérdezte, hogy mindenkinek jutott-e súlyzó? Pár embernek sajnos nem - mint kiderült. Egy pillanatig sem hezitált, hogy hajjaj, mit is kéne tenni... Mondta: „Jó, akkor akinek jutott, adja át az egyik súlyzót annak a kinek szüksége van rá. Csak egy súllyal fogunk dolgozni.” Probléma megoldva. Nagyon tetszett.

miert_sikeres_rubint_reka4.jpg

Egy szó mint száz, tök profi a nő.

Tetszett a cikk? Küldd tovább, hátha egy barátod is szívesen elolvasná!

A posztban látható képek az én tulajdonomat képezik a csoportkép kivételével, melyen én is rajta vagyok. Kérlek, amennyiben használnád őket, vedd fel velem a kapcsolatot. konstruktiv.blog@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://konstruktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr5713147104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása